Nog maar 2 nachtjes.. - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Dorianne Klop - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes.. - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Dorianne Klop - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes..

Door: Dorianne

Blijf op de hoogte en volg Dorianne

10 December 2009 | Nederland, Huissen

..En dan vertrek ik voor 3 maanden naar Ghana. Vrijwilligers werk doen en reizen. Na een lange tijd van voorbereidingen ben ik er klaar voor om te gaan, maar het wordt nu toch spannend.

Ik zal proberen om af en toe een blog te schrijven om jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal meemaak (of niet:P)

Liefs Dorianne

  • 11 December 2009 - 14:26

    Mloes:

    Spannend! Nu nog maar één nachtje.
    Ik wens je een hele goede reis toe (hopelijk is je tas een beetje te tillen met al dat eten:P?)

    Liefs, Marloes

    Ps. Ik ben er van overtuigd dat je heel veel gaat meemaken:D.

  • 13 December 2009 - 17:50

    Lotte:

    Hee Do,
    nu zit je dan in het verre Ghana.. Hoop dat de eerste twee dagen je bevallen zijn.. zal best hard werken worden maar komt helemaal goed:D veel plezier!

  • 13 December 2009 - 20:00

    Noor:

    Do!!!

    Hoe was je reis? Heb je lekker weer daar?
    Hoop dat je snel een bericht gaat posten :)

    X Noor

  • 15 December 2009 - 09:15

    Mleen:

    Do, ben je goed aangekomen? Voorspoedige reis gehad? Wij zitten hier in de vrieskou en jij hebt het lekker warm. Ik ben benieuwd hoe je gastgezin is;)

    Ik wacht met smart op je volgende blog(h).

    xxMleen

  • 15 December 2009 - 17:28

    Maaike:

    Do!
    Nog geen hernia van die tas? Het is hier zooo ontzettend koud, wees blij dat je daar zit. Heb je vandaag voor het eerst 'gewerkt'? Je moet snel maar een keer bellen als ik ook thuis ben, want dit schiet niet op he ;).
    Kusje!

  • 29 December 2009 - 15:45

    Claudie Hendrikx:

    Hallo Dorianne,

    Hallo Nina,
    Ik ben Claudie Hendrikx, vierdejaarsstudent Journalistiek aan de fontys in Tilburg. We zijn bezig met het tijdschrift JOIN, een studententijdschrift dat gaat over allerlei landen uit dehele wereld. Voor de rubriek waarbenjij.nu mag ik 2 verhalen op de website waarbenjij.nu uitkiezen om in het tijdschrift te plaatsen. Mijn vraag is nu: Vind je het goed als ik een blog van jou publiceer in het tijdschrift?
    Ik hoop dat je even iets kunt laten weten. Mijn email-adres is claudiehendrikx@hotmail.com , Alvast bedankt,
    Groeten Claudie Hendrikx

  • 13 Januari 2010 - 12:40

    Esmee:

    Ik dacht even dat mijn moeder op je blog had geschreven! maar het is iemand anders. :) Wat stom dat ik nu pas zie dat je een blog bij houdt! Maar ook heel leuk, dat ik het gelukkig zie!!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorianne

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 35233

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 30 Juli 2014

Moskou - Vietnam by train

05 Augustus 2012 - 17 November 2012

Stage bij Operation Hand in Hand

12 December 2009 - 28 Maart 2010

Ghana!

Landen bezocht: